mandag 5. september 2011

Mitt første møte med "Media-faget"

26. August fikk jeg mitt aller første møtet med Media-faget. Jeg hadde tidligere hørt litt om hva det var og hva det ville gå ut på. Dette er noe jeg har vært opptatt av i mange år, så jeg syntes det var greit å velge noe jeg syntes er gøy! Da vi (som klasse) kom til første time, fikk vi en introdusering av Læreren vi skulle ha, nemlig Jan-Arve. Deretter fikk vi spørsmålet, "Hvem er du?". Så ja, hvem var så jeg? Egentlig er det ett ganske vanskelig spørsmål.. Men det jeg kunne svare på spørsmålet, var egentlig bare: Jeg er Christina Andersen, en glad jente med mye latter og moro. Jeg spiller håndball og står på twintip, også jobber jeg i Kongsberg skisenter og på MENY.
Vil vel egentlig ligne litt på en introdusering.

Så, etter noen timer med faget har jeg nå fått litt mere info om hvordan året kommer til å bli og hva vi skal gjennomgå. Dette er faktisk mitt i blinken for meg, og jeg gleder meg masse til hver time med Media! Og det er jo ett veldig godt tegn, for det er jo noe jeg ikke gjør når det kommer til mattetimene for eksempel.

Mine siste ord til dere idag, hvem er du? og har du noe forhold til Media-faget?

Besøk min "ekte" blogg her


29 kommentarer:

  1. jeg hadde media i fjor, og digget det! fikk ikke ha det i år :(

    SvarSlett
  2. Tror jeg kommer til å digge det selv! :)
    Den er kjip, skjønner godt om du ville hatt det.
    Pumaaaa, du er forresten en knupp<3

    SvarSlett
  3. Skulle ha valgt media jeg og ! Virker veldig gøy :) Stå på med bloggen, du er god til å skrive ! :D

    SvarSlett
  4. Kathrine Bogen Gran6. sep. 2011, 01:49:00

    Har ikke noe spesielt forhold til media, men hadde vært morsomt å prøvd det. Har jo ikke mulighet til å få det faget, siden jeg går på idrettslinja.. :(

    SvarSlett
  5. Jeg har ikke noe forhold til media faget, hehe!
    håper du blir like fornøyd med faget som forventa! :)

    SvarSlett
  6. Jaja, da blir du hvertfal sprek da, Kathrine! Eller du ER jo sprek :)

    SvarSlett
  7. Kathrine Bogen Gran6. sep. 2011, 01:54:00

    Klart det Christina, det er jo du å!!! ;)

    SvarSlett
  8. HAha, sant! Vi skal trene godt idag, slik at vi kan banke begge motstanderne i helgaa!! :D

    SvarSlett
  9. ville ha valkt media jeg åg !

    SvarSlett
  10. Har ikke noe forhold til mediafaget! Men har få feelingen at du nailer det veldig bra. Lykke til videre, Christina <3 Hilsen Lundis.

    SvarSlett
  11. Et utmerket utgangspunkt for videre blogging. Her er mye på plass. Utfordringen blir å få på plass en hypertekst. Det vil si lenker i teksten til utdypende informasjon.

    SvarSlett
  12. Okei, det får du forklare meg i timen i morgen, for det skjønte jeg ikke. Hehehe :)

    SvarSlett
  13. Jeg startet på media når jeg startet vg1 i fjor, men etter nesten 2 fantastiske måneder fant jeg ut at det ikke gikk mer... media var ikke noe for meg. Det var en vanskelig beslutning, men jeg har stått ved den og er nå veldig fornøyd med valget mitt ! dessuten hadde jeg jo aldri fått dratt på utveksling om jeg hadde fortsatt på mk :D

    SvarSlett
  14. Jeg har ingen erfaring med media farget.

    konkurranse på min blogg, bli gjerne med.
    benediktesaeverud.blogg.no

    SvarSlett
  15. ingen erfaring nesten .. kommenter gjerne min blogg mhille.blogg.no

    SvarSlett
  16. Nei, har ikke noe forhold til mediafaget, men glad i å ta bilder :)
    :)

    SvarSlett
  17. Kjempe fin blogg!
    Nei jeg har ikke noe forhold til mediefaget. MEn jeg elsker å ta bilder! :)

    SvarSlett
  18. Media ser ikkje så dumt ut, det er den luraste vegen å går. Teknologo å media er alle plasser rundt oss. Greit å vita korleis det fungerar.
    Men er ikkje noko for meg... veit ikkje kva som er noko for meg.?
    Men valgte resturang og matfag vg1 , kokk å servitør vg2, jobbar no som lærling.

    Med venleg helsing::P
    sick kid / sickkidhappykid.blogg.no

    SvarSlett
  19. Jeg har ikke noe efaring med det faget :)

    SvarSlett
  20. Jeg har ingen erfaring med media faget:)

    SvarSlett
  21. Jeg har heller ikke noe erfaring med faget men det høres morsomt ut ^^

    SvarSlett
  22. Jeg har lyst til å gå media og bli fotograf, så det er kjekt og kan følge med på denne bloggen så får jeg vite litt om faget og lære litt :)

    SvarSlett
  23. mediefaget virker innteresant, men tror ikke jeg får bra nok snitt til å komme inn..

    SvarSlett