onsdag 14. desember 2011

Norge til semifinalen

I dette øyeblikk sitter jeg å ser på håndballkamp mellom Norge og Kroatia! Det er drøye fem minuttene igjen og Norge leder med 10 mål! Jeg har liten tro på at Kroatia klarer dette, så jeg velger å si at Norge er i semifinalen. Går vi for gull mon'tro? Det har jeg stooor tru på. Jeg skal hvertfall heie så mye jeg kan fra sofakroken!

Jeg er veldig interessert i håndball, så jeg håper absolutt det går veien for Norge i år (også).

Flere som følger med på VM?


Her har vi Heidi Løke, verdens beste strekspiller!

13 kommentarer:

  1. fin blogg! :)
    -jeg følger med på vm :D

    SvarSlett
  2. Jeg følger med på håndball de dagene jeg har tid og sånnt! :-)
    er spennende når jeg først ser daa.

    SvarSlett
  3. Fin blogg :) ^
    Norge vinner lett!

    SvarSlett
  4. Pleier egentlig ikke å følge med på håndball eller annen sport, men er jo litt stas når Norge kommer seg til tops ! :D Satse på at de kommer seg helt til topps og vinner alt sammen ! :D
    - Anette ;p

    SvarSlett
  5. Go Norge!

    Fin blogg :)

    SvarSlett
  6. Åh, de er så flinkee! Heia Norge!

    SvarSlett
  7. Kult Innlegg xD xP

    SvarSlett
  8. Heia Kroatia!!! :D

    Fin blogg da :)

    SvarSlett
  9. Så fin blogg!
    Norge er helt konge om dagen!!

    SvarSlett
  10. Norge vinner hele greia lett! Fin blog forresten! :)

    SvarSlett
  11. Har fått med mæ alle kampan som jenten har spilt! :) Men har ikke hatt så veldig mye annet å gjøre heller da, har ligget hjæmme med kyssesyka... HEEIAA NORGE

    SvarSlett